Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky
Kotara, Jan ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, které v posledních letech formovaly její dnešní podobu. První část práce, část teoretická, se věnuje definici pojmu řízení vztahů se zákazníky a jeho teoretickému zasazení do moderní marketingové teorie, včetně stručného pohledu do historie. Vzhledem k příkladu rozebíranému v praktické části věnuji samostatnou sekci specifikům CRM v oblasti retailu. Po představení důležitosti dat a jejich analýzy pro CRM následuje nejdůležitější sekce teoretické části věnovaná aktuálním trendům - s důrazem na problematiku moderních věrnostních programů, omnichannel strategie a sociálního CRM. V druhé části reflektuji jednotlivé teoretické poznatky na praktickém příkladu, kterým je maloobchodní řetězec Tesco. Cílem této práce je odhalit nedostatky řízení vztahů se zákazníky u vybrané společnosti a návrh způsobů jejich odstranění vedoucí k implementaci efektivního řešení CRM.
Social CRM jako součást ERP
Králová, Veronika ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fenoménu v oblasti informačních a komunikačních technologií, o kterém se již nějakou dobu slýchá a diskutuje. Jedná se o evoluční stádium klasického CRM řešení, tzv. Social CRM (jinak také CRM 2.0 nebo SCRM). Práce má za cíl zmapovat současnou nabídku na trhu se SCRM a porovnat ji s poptávkou u českých firem. V teoretické části jsou vysvětleny všechny základní pojmy spojené s tématem, jejich krátká historie a současný vývoj na trhu. Práce také mapuje průřez různých skupin Social CRM nástrojů, které jsou v současné době nejvíce využívány a snaží se nastínit jejich fungování. Hlavní částí je pak praktická část práce, pro kterou bylo provedeno dvojí dotazníkové šetření. Jedno se věnuje Social CRM z hlediska současných a potenciálních uživatelů sociálních sítí v oblasti malých a středních podniků. Cílem druhého šetření je zjistit současný stav a budoucí vývoj Social CRM mezi dodavateli ERP řešení. Z těchto dvou dotazníkových šetření vzešla řada dat, jejichž výsledky jsou prezentovány pomocí grafů. Výsledky práce najdou uplatnění u zájemců o inovace na trhu informačních a komunikačních technologií, ale také u dodavatelů ERP systémů, kteří by mohli výsledky z dotazníkového šetření považovat za impuls k jejich dalšímu vývoji.
Vliv zavedení Social CRM na efektivitu vztahů se zákazníky
Nesvedová, Lada ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Lalinský, Jan (oponent)
Práce se zabývá otázkou vlivu zavedení sociálního CRM (SCRM) v podniku na spokojenost jeho zákazníků. Cílem práce je zjistit vliv minikampaně na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, LinkedIn a firemním blogu, jakožto aktivity SCRM, na spokojenost zákazníků ve společnosti eWay System s. r. o. Struktura práce je rozdělena do 3 bloků. První vymezuje cíl práce, s ním spojené klíčové pojmy a v teoretické úrovni analyzuje faktory, metody, modely a indikátory spojené s problematikou spokojenosti zákazníka. Druhý blok práce představuje metodiku, která je uplatněna pro zjištění vlivu zavedení aktivity SCRM na spokojenost zákazníků. Prezentace výsledků zjištění tvoří třetí blok práce. Přínosem práce je prokázání, že realizace aktivit SCRM má pozitivní vliv na spokojenost zákazníků.
Využití sociálních sítí v podnikových informačních systémech
Kulíšková, Romana ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na současné sociální sítě a jejich možné využití v podnikových informačních systémech. Práce je rozdělena do několika kapitol, kde v prvních kapitolách je vysvětlen pojem sociální sítě, jejich vznik, historie a vývoj. Popsány jsou i principy jejich fungování a výhody a nevýhody využívání. Další kapitola se zabývá problematikou podnikových informačních systémů, především jejich vývojem a současnými trendy, kam lze zařadit bezpochyby i sociální CRM, o kterém se v současnosti velmi hovoří a který je v oblasti podnikových informačních systémů žhavým trendem. Po této teoretické části následuje část praktická, kde jsou stanoveny hlavní cíle práce, hypotézy a je popsána metodika. V této části se zabývám především analýzou provedeného průzkumu a konfrontací stanovených hypotéz. Závěrečným výstupem je vyhodnocení definovaných hypotéz a celkové shrnutí problému. Hlavním přínosem práce je popsání současných trendů v sociálních sítích a jejich působení v podnikové praxi, analýza využití sociálních sítí v pracovním prostředí a celkové shrnutí této problematiky.
Current and future trends in cloud CRM
Nemček, Sebastian ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Táto diplomová práca sa venuje zmapovaniu CRM aplikácií dostupných vo forme cloud a aktuálnych trendov v oblasti CRM. Cieľmi práce sú popísať, čo CRM znamená, ako sa vyvinulo na cloud CRM, analyzovať hlavné rozdiely medzi týmito dvoma modelmi a analyzovať trendy, ktoré je možné pozorovať na trhu CRM aplikácií a v ich funkcionalite. Toto je úzko spojené s popisom najznámejších CRM riešení a produktov dostupných ako on-premise tak aj ako on-demand. V prvej časti práca predstavuje teóriu za Riadením vzťahov so zákazníkmi a jej rôzne chápanie rôznymi autormi. Takisto sa tam nachádza popis najbežnejšej funkcionality CRM aplikácií. Druhá časť skúma svet CRM riešení, charakterizuje infraštruktúru ktorá za nimi stojí, možnosti prístupu, modely umiestnenia a licenčné modely ako aj technológie. V nasledujúcej časti sú popísané tri on-premise riešenia -- Oracle Siebel, Microsoft Dynamics CRM a SAP 360 Customer s ohľadom na ich užívateľské rozhranie, funkcionalitu, sociálne a mobilné CRM schopnosti, a ceny. Ďalšia časť práce sa už zaoberá CRM vo forme cloud, predstavuje pojem cloud computing, stanovuje kedy je cloud tým správným riešením a všeobecne porovnáva náklady na CRM vo forme on-demand a on-premise. Za touto časťou nasleduje popis trendov na trhu CRM a vo funkcionalite aplikácií. Posledná kapitola popisuje dve CRM riešenia určené pro každý z troch veľkostných segmentov organizácií.
Využití social CRM v podnicích
Vitásek, Tomáš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl analyzovat současných stav používání systémů pro řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích situovaných na území České republiky. Druhým hlavním cílem je pak -- na základě historického vývoje podnikových informačních systémů -- charakterizovat a popsat změny přístupu od klasického CRM k Social CRM a užití sociálních sítí jako nového kanálu a prostoru pro podnikání. Na základě teoretické části pak bude zpracován dotazník, jenž v šetření bude předložen společnostem z oboru informatiky a výpočetní techniky. Výsledky analýzy tohoto dotazníkového šetření pak poslouží jako základ pro určení směru, kterým se současné CRM a jeho propojení se sociálními sítěmi ubírá. Dále budou v této diplomové práci rozebrány základní vlastnosti podnikových stránek na sociální síti Facebook a to, jak jednoduché je vytvořit takovýto profil.
Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Harášek, Luboš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Kroupa, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza způsobů, kterými se firmy, podnikatelé či osobnosti mohou marketingově prezentovat na internetu, zejména v souvislosti s rozšiřováním sociálních sítí a s růstem významu internetu jako komunikačního prostředku. Společně s možnostmi nových marketingových prostředků se zaměřím také na jejich vliv na spotřebitele a uživatele internetu. Cílů diplomové práce bude dosaženo na základě studia internetových zdrojů, odborných časopisů a knih a dále průzkumem mezi uživateli internetu. Tento průzkum bude realizován pomocí internetového dotazníku. Diplomová práce je rozdělena do pěti částí. V prvních dvou je popsáno prostředí současného internetu, jako jsou sociální sítě, technologie, Social CRM a definice Web 2.0. Třetí část se zabývá technologickými možnostmi propojení sociálních sítí s externími aplikacemi. Čtvrtá, praktická část diplomové práce, je zaměřena na výzkum mezi uživateli internetu a jejich názor a chování na internetu v souvislosti s marketingem a pátá obsahuje zamyšlení nad budoucím vývojem a využitím marketingu na internetu. Přínos této práce vidím jak v získání nových poznatků pro potenciální inzerenty na internetu, kdy se mohou na základě mých výsledků rozhodnout a inspirovat některými současnými i budoucími řešeními inzerce, ale také pro již stávající poskytovatele reklamního prostoru na internetu a inzerenty, kteří dostanou informaci o tom, jak různé způsoby jejich propagace ovlivňují konzumenty.
Trendy v oblasti podnikových CRM
Kaňka, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, jakým směrem CRM míří a jaké nástroje by mohl žádat při zavádění CRM do společnosti.
Trendy v oblasti podnikových IS (sociální sítě, social CRM)
Bartušek, Pavel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá novým trendem v podnikové sféře, a to sociálními sítěmi. Ty se v posledních letech díky své rostoucí popularitě staly fenoménem. Cílem práce je představení sociálních sítí v širších souvislostech. Konkrétně se jedná o analýzu milníků sociálních sítí. Dále srovnání vybraných sociálních sítí z pohledu podniku, aneb jaké možnosti sociální sítě nabízí podniku pro svoji prezentaci s přístupem k uživatelským datům (Social CRM). Třetím dílčím cílem práce je analýza kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému. Práci lze rozdělit na popisnou (kapitoly 2-4) a praktickou (kapitoly 5-6) část. V první části práce jsou představeny sociální sítě, pojem Social CRM a základní charakteristiky systémové integrace. Praktická část je zaměřena na všechny uvedené cíle. Autor práce čerpá především z elektronických informačních zdrojů, které jsou dostupné na VŠE. Dále také z různých dostupných zdrojů, které jsou na principu Web 2.0 (české i zahraniční). V poslední řadě autor také získává informace přímo na sociálních sítích (jaké sociální sítě nabízí možnosti). Práce slouží jako sumarizace a zmapování současných komunikačních kanálů na internetu (e-mail, IRC, vybrané sociální sítě) a také jako sumarizace kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému dle jednotlivých fází projektu.
Analýza potenciálu Social CRM
Vitaiová, Ornela ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se věnuje nově vznikajícímu fenoménu z oboru podnikové infor-matiky - informačním systémům označovaným jako Social CRM nebo CRM 2.0. Social CRM zde ovšem není chápáno a rozebíráno pouze z pohledu softwarového vybavení nýbrž naopak. Text se snaží objasnit podstatu a smysl tohoto nového přístupu, konfrontovat jej s klasickým CRM a uvést jej v širším kontextu, jehož pochopení je pro úspěšné zavedení Social CRM do praxe roz-hodující. Autorka proto svou prací mapuje společenské, manažerské, ekonomické i technologické změny, které byly na pozadí vzniku SCRM a nabízí jeho vlastní nezaujaté pojetí. Práce přináší teoretický úvod do problematiky nabídky na trhu s produkty typu Social CRM a hodnotí její současný stav. Provedené dotazníkové šetření pak rozšiřuje náhled na stav trhu se Social CRM o vnímání těchto technologií a manažerských přístupů ze strany tržní poptávky. Autorka si neklade ambici vytvořit nejrozsáhlejší nebo nejucelenější dostupný materiál týkající se dané problematiky, ale spíše se snaží shrnout základní informace do přehledné podoby a vytvořit tak dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky Social CRM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.